سال سیاه کسب و کارهای اینترنتی

تمدید بسته های اینترنت رایگان

بورس در آخرین روز کاری سال ۹۸

نفت 28 دلاری شد

سازوکار نهایی افزایش حقوق حداقل بگیران در سال۹۹

حلقه مفقوده برجام و جنگ دیپلماتیک ایران با کرونا

تعطیلی فروشگاه های اپل تمدید شد

آقای سرپرست یک بار دیگر علیه انصاری فرد/جنگ سرخ ادامه دارد

الکل، ماسک و دستکش همچنان کمیاب است/آیا ماسک پارچه ای استاندارد است؟

۸۰ ایراد شورای نگهبان به بودجه ۹۹

برای خرید روغن آفتابگردان چقدر هزینه کنیم ؟

قیمت دلار در صرافی های بانکی

مهلت پرداخت قبض گاز تمدید شد

نرخ تورم سال آینده به کدام سو می رود؟

میزان افزایش حق بیمه شخص ثالث اعلام شد

واقعیت های بازار نفت و درآمد ایران از فروش نفت

آشنایی با انواع کلاس بندی خودروهای سواری

قیمت طلای سرخ در بازار چقدر است؟

بسته شدن موقت حرم امام رضا (ع)

کرونا و سرگیجه در لیگ برتر ایران!

دورهمی عجیب ۳ خواننده در تلویزیون!

انتقاد روزنامه کیهان به برنامه زنده تلویزیونی فرمول یک

شاعر فوتبال در معرض یک اتهام سنگین دیگر!

آیا وزارت بهداشت ورود کرونا به ایران را دیر اعلام کرد؟

آغاز توزیع میوه شب عید در تهران

توضیحات همتی درباره تحرکات سفته بازان در بازار ارز/تقاضای موثر واقعی وجود ندارد

سردار فوتبال ایران در سرزمین تزارها!

بازار کرونازده؛ Ps۴ گران، خودرو ارزان، مسکن راکد

توضیحات کمدین معروف بابت احضارش به دادگاه

جزئیات کمک دولت به اصناف ضرردیده از کرونا

درآمد اروپایی ها چه قدر است؟

توصیه کارشناسان به سهام داران بورسی

بررسی فنی ولوو XC ۴۰ Recharge T ۵

ضرر بزرگ خالی فروشان دلار/دلیل رشد دلار در روز دوم هفته چه بود؟

آیت الله سید هاشم بطحایی دارفانی را وداع گفت

نظر شورای نگهبان درباره واردات خودروهای خارجی

برآورد رسمی از رشد و تورم ۹۸

یک ایرانی در آستانه ساخت واکسن کرونا؟

برای خرید گوشت چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

لپ تاب های ارزان قیمت در بازار کدام است؟

کد خبر : ۲۲۶۰
زمان انتشار :
facebook telegram twitter google+ cloob Yahoo print

مدیرعامل بانک دی:

تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در اولویت امور قرار گیرد

برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از بیمه دی، خدمات بیمه ای را در تقویت حس اطمینان و آرامش خاطر مردم حایز اهمیت دانست و بر تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری تاکید کرد.

تسریع خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در اولویت امور قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مثبت،به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، کریمی در جریان این بازدید که با حضور دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره، دکتر عبدالرضا سیف، مشاور مدیرعامل در امور بازرسی، مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی و جمشید قزوینیان، رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات انجام شد، ضمن کسب اطلاع از عملکرد بیمه دی با کارکنان این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
مدیرعامل بانک دی قرارداد بیمه درمان خانواده معزز شهدا و ایثارگران که در بیمه دی اجرایی شده است را یكی از قراردادهای بزرگ و موفق در صنعت بیمه دانست و گفت: با توجه به اهمیت جایگاه ارزشمند جامعه ایثارگری کشور باید تلاش خود را برای کسب رضایت حداکثری ایشان فراهم آوریم و انتظار می رود همکاران بیمه دی با پرداخت خسارت ها در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه طرح های توسعه ای برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهداء و ایثارگران تلاش کنند چرا که تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جانفشانی ها و ایثار این عزیزان هستند.
وی بیمه دی را یکی از موفق ترین شرکت های گروه مالی دی دانست و گفت: باید با تعامل مناسب زمینه ساز   هدایت مشتریان بانک برای بهره مندی از خدمات بیمه دی باشیم و ضمن شناسایی نیازهای مشتریان با ایجاد تنوع در محصولات، ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی به موقع در حفظ و جذب و افزایش میزان رضایت ذینفعان تلاش کنیم تا به سودآوری با کیفیت و پایدار دست یابیم.
کریمی در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه صنعت بیمه در شاخص های توسعه یافتگی اقتصادی گفت: از آنجایی که صنعت بیمه ریسک هایی همچون جان، مال و مسئولیت را پوشش می دهد،توسعه یافتگی بیمه به مثابه توسعه یافتگی یک کشور به شمار می رود.
وی همچنین تقویت شبکه فروش، توسعه خرده فروشی و کانال های دیجیتال، تقویت کنترل های داخلی و ساز و کارهای نوین سرمایه گذاری را از ضرورت های ارتقای جایگاه بیمه دی در این صنعت دانست.
در این دیدار محمدرضا کشاورز، مدیرعامل بیمه دی ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور مدیرعامل بانک دی و هیئت همراه به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت ها، دستاوردها و برنامه های آتی این شرکت پرداخت.
 کشاورز با اشاره به این که بیمه دی در حال حاضر بیشترین تعداد بیمه گذار و بیمه شده را در طول دوران فعالیت دارد، گفت: بیمه دی از نظر روند رشد، عملکرد بسیار مطلوبی داشته است و در 9 ماهه سال 1398  سودآورترین شرکت در صنعت بیمه بوده است.
وی با بیان این که بیمه دی یکی از شرکت های مطرح و خوشنام صنعت بیمه است و طی سنوات گذشته همواره شفاف ترین صورت های مالی را ارائه داده است، گفت: با توجه به عملکرد مطلوب این شرکت پیش بینی می شود بیمه دی بتواند رتبه یک توانگری که بالاترین رتبه توانگری در صنعت بیمه است را کسب کند.
دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات بیمه ای در سطح استانداردهای جدید و تلاش برای کسب رضایت مشتریان، افزود: با توجه به این که در حال حاضر بیمه دی، سومین شرکت صنعت بیمه به لحاظ سهم از پرتفوی بیمه ای کشور به شمار می رود باید با اتخاذ سیاست های توسعه ای، گام های بزرگ تری برای کسب سهم بیشتر و ارتقای رتبه بندی خود در بازار بیمه بردارد.
وی با اشاره به این که گزارش ها حاکی از رشد صعودی بیمه دی در تمامی شاخص ها است، افزود: انتظار می رود بیمه دی با تکیه بر ظرفیت ها و شناسایی بازارها و بازاریابی مناسب زمینه دست یابی به سود حداکثری و پایدار را فراهم سازد.

کلید واژه :

بانک دی

،

تسریع خدمت رسانی

،

برات کریمی

ثبت نظرات
captcha