" لقمان " هم وارد بازار فرابورس شد

افزایش تولید گاز بدون چشم انداز صادراتی

شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان وارد فرابورس شد

حربه امیرکبیر علیه محصولات آمریکا و روسیه

وضعیت قیمت خانه در سه ماه ونیم گذشته/چرا فروشنده ها از فروش ملک صرف نظر کردند؟

قیمت جدید خودروها از زبان رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو

از اجبار تا تهدید برای پرداخت اقساط

قیمت انواع یخچال و فریزر در بازار چقدر است؟

آمار تولید جاده مخصوصی ها در دو ماهه امسال چه مقدار بوده؟

جدیدترین قیمت میوه های نوبرانه

شوخی تلخ: جدایی فوتبال از سیاست!

تصمیم اوپک پلاس چه خواهد بود؟

بورس معاملات امروز را با رشد آغاز کرد

آغاز پرداخت وام با سود ۱۲ درصد به ایرلاین ها

۴۰ درصد بنزین کشور را تولید می کنیم

زیرساخت های خدمات فروش سهام عدالت در بانک گردشگری فراهم شد 

کلید اتصال مسکن به بورس

بیانیه خودروسازان درباره جزئیات قرعه کشی خرید خودرو

گرانی هایی که با مالیات مهار می شد ولی دولت نخواست

جزئیات سیاست جدید بانک مرکزی برای تأمین ارز واحدهای تولیدی / ارز صادرات معدنی در خدمت تولیدات صنعتی

قیمت موتور سیکلت در بازار

چالش جدید اپل برای ایرانی ها

پرداخت وام طرح ملی مسکن اولویت بندی می شود

هشدار به سوداگران بازار مسکن

جزئیات فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری ها

فولاد بافت موفق به دریافت گواهینامه ایزو مدیریت کیفیت شد

توانمندسازی و توسعه نیروی انسانی گروه مالی گردشگری

تولید 553 هزار تن آهن اسفنجی در کارخانه احیا استیل فولاد بافت

حق مسکن کارگران امسال چقدر می شود؟

رشد بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟

رسیدن قیمت پراید به ۹۰ میلیون تومان واقعیت دارد؟

۱۰ اصطلاح پر کاربرد بورس را بشناسید

تفاوت های عجیب قیمت میوه از شمال تا جنوب پایتخت/ علت اصلی گرانی قیمت میوه در بازار چیست؟

قیمت آپارتمان در تهران؛ ۱۸ اردیبهشت ۹۹

آیا مالیات می تواند کسری بودجه دولت را جبران کند؟

جدیدترین وضعیت ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح

قیمت هر کیلو مرغ در بازار چه قدر است

بررسی حق مسکن کارگران در شورای عالی کار

جزئیات نرخ تورم کل کشور در سال ۹۸

ارزش سهام عدالت شما چقدر است؟

کد خبر : ۲۴۰۷
زمان انتشار :
facebook telegram twitter google+ cloob Yahoo print

بررسی نسل جدید تویوتا یاریس کراس

تویوتا سرانجام نخستین تصاویر و اطلاعات رسمی از کراس اوور جدید خود که بر اساس هاچ بک یاریس ساخته شده را منتشر کرده است.

بررسی نسل جدید تویوتا یاریس کراس

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد مثبت، تویوتا سرانجام نخستین تصاویر و اطلاعات رسمی از کراس اوور جدید خود که بر اساس هاچ بک یاریس ساخته شده را منتشر کرده است. این خودرو که یاریس کراس نام گرفته، در کنار هاچ بک معمولی یاریس و هاچ بک داغ GR یاریس، سومین عضو این خانواده محسوب می شود. هرچند فاصلهٔ محوری یاریس کراس با نسخهٔ هاچ بک یکسان است (۲,۵۶۰ میلی متر)، اما طول آن با ۲۴۰ میلی متر افزایش به ۴,۱۸۰ میلی متر رسیده و عرض و ارتفاع آن هم به ترتیب ۲۰ میلی متر و ۹۰ میلی متر افزایش یافته است. همچنین فاصلهٔ یاریس کراس از سطح زمین هم بیشتر از نسخهٔ هاچ بک است.

با این حال یاریس کراس هنوز هم به اندازهٔ کافی کوچک هست که پا در کفش C-HR نکند. این کراس اوور جدید همچنین در مقایسه با برادر بزرگ تر خود ظاهر متعارف تری داشته و استایل آن کمتر بحث برانگیز به نظر می رسد. البته شاید بتوان گفت یاریس کراس با دماغه ای مشابه رافور، روکش های پلاستیکی فراوان، دهانهٔ مربعی گلگیر ها و احساس کلی شاسی بلند مانند، یک مینی رافور است. طرح دورنگ خودرو که در این تصاویر دیده می شود نیز رافور را به یاد می آورد هرچند که برای یاریس کراس یک رنگ کاملاً جدید طلایی برنجی ارائه شده است. همچنین خریداران می توانند رینگ های بزرگ تر ۱۸ اینچی را برای خودرو سفارش دهند تا استایل اسپرت تری به کراس اوور خود ببخشند.

بررسی نسل جدید تویوتا یاریس کراس + فیلم

یاریس کراس با توجه به ابعاد بزرگ تر، در داخل هم از فضای بیشتری برخوردار است هرچند که فعلاً هیچ اعدادی در این رابطه منتشر نشده است. البته گفته شده این خودرو فضای بار بیشتری را ارائه می کند و صندلی های عقب آن هم با تقسیم ۴۰:۲۰:۴۰ تا می شوند. حتی به منظور بارگیری آسان تر، تویوتا درب صندوق برقی را هم به صورت سفارشی ارائه کرده است. کف صندوق بار خودرو نیز قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می تواند به دو بخش مجزا تقسیم شود درحالی که برای تثبیت اشیاء در جای خود نیز کمربند هایی در صندوق تعبیه شده است.

بررسی نسل جدید تویوتا یاریس کراس + فیلم

تویوتا برای یاریس کراس یک قوای محرکهٔ هیبریدی را در نظر گرفته که از یک پیشرانهٔ بنزینی ۱.۵ لیتری سه سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی تشکیل شده و مجموعاً ۱۱۶ اسب بخار قدرت تولید می کند. برای این کراس اوور کوچک همچنین سامانهٔ چهارچرخ محرک هم به صورت سفارشی ارائه شده است. این در حالی است که در این کلاس تعداد کمی از رقبا سامانهٔ چهارچرخ محرک را ارائه می کنند و هیچ کدام از آن ها قوای محرکهٔ هیبریدی و سیستم AWD را باهم ارائه نمی کنند. در یاریس کراس، پیشرانهٔ درون سوز می تواند به تن هایی چرخ های جلو را به چرخش درآورد، اما زمانی که شرایط چسبندگی ضعیف تشخیص داده شود، موتور الکتریکی هم به چرخ های عقب نیرو می دهد.

بررسی نسل جدید تویوتا یاریس کراس + فیلم

تویوتا می گوید یاریس کراس در نسخهٔ دیفرانسیل جلو در هر کیلومتر کمتر از ۱۲۰ گرم و در نسخهٔ چهارچرخ محرک ۱۳۵ گرم دی اکسید کربن تولید می کند. این کراس اوور ساب کامپکت در کنار برادر هاچ بک خود در کارخانهٔ تویوتا در فرانسه تولید می شود. این شرکت در نظر دارد سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دستگاه یاریس کراس تولید کند. این خودرو در اواسط سال ۲۰۲۱ در اروپا عرضه می شود تا با خودرو هایی مثل فورد پوما، پژو ۲۰۰۸ و فولکس واگن تی کراس به رقابت بپردازد.

کلید واژه :

یاریس کراس

،

تویوتا

،

خودرو

،

ثبت نظرات
captcha