• امروز : شنبه - ۱۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 9 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

ساختار بخش آب وارد مدار جدید شد

  • کد خبر : 730121
  • 17 بهمن 1399 - 16:19
ساختار بخش آب وارد مدار جدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"قاسم تقی‌زاده خامسی" در جلسه پیاده سازی و استقرار ساختار سازمانی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تشکیلات ساختار جدید شرکت مدیریت منابع آب هفته گذشته ابلاغ شده و بر اساس آن تعداد معاونت‌های این شرکت کاهش یافت. وی افزود: بر اساس ساختار جدید، شرکت مدیریت منابع آب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"قاسم تقی‌زاده خامسی" در جلسه پیاده سازی و استقرار ساختار سازمانی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تشکیلات ساختار جدید شرکت مدیریت منابع آب هفته گذشته ابلاغ شده و بر اساس آن تعداد معاونت‌های این شرکت کاهش یافت.

وی افزود: بر اساس ساختار جدید، شرکت مدیریت منابع آب از دو معاونت و ۹ حوضه آبریز تشکیل شده و فراخوان انتخاب روسای حوضه‌های آبریز از امروز در سایت شرکت مدیریت منابع آب منتشر شده است.

وی با تاکید بر اینکه افراد توانمند و قوی باید به عنوان روسای حوضه‌های آبریز انتخاب شوند، گفت: بنابراین از همه همکاران توانمند و تصمیم‌گیر دعوت می‌شود که در این فراخوان شرکت کنند تا افرادی شایسته مدیریت حوضه‌های آبریز را در دست بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: طی هفته‌های آتی نیز پست‌های دیگر در معرض فراخوان قرار خواهند گرفت.

همچنین "محمد حاج‌رسولی‌ها" قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران در این جلسه گفت: ما در ساختار جدید به افراد قاطع و آشنا به مسائل آبی نیاز داریم که توانایی تصمیم‌گیری داشته باشند.

وی ادامه داد: در انجام این تغییر ساختار کارهای مطالعاتی درون سازمانی انجام شده و علاوه بر آن از ظرفیت‌های دانشگاه به عنوان مشاور بهره برده‌ایم، اما با این حال هر زمان نیاز به اصلاحاتی باشد، قابلیت انجام آن وجود دارد.

وی در پایان گفت: ساختار جدید نیاز به آموزش دارد و باید همکاران یک بستر آموزشی درون سازمانی و برون سازمانی فراهم کنند.

انتهای پیام/پاون

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.