• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2
خانه دسته‌بندی نشده

شبکه فاضلاب سیرجان نیمه اول ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 730170
  • 27 بهمن 1399 - 10:42
شبکه فاضلاب سیرجان نیمه اول ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"مجید میرشاهی" افزود: تاکنون اجرای ۲۰۶ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری و ۶۵ درصد از کار احداث تصفیه‌خانه انجام شده است. وی با بیان اینکه ارزش این پروژه بر اساس قیمت‌های سال ۹۲ حدود ۱۷۴ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: ارزش ریالی این پروژه بر اساس قیمت‌های روز بیش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،"مجید میرشاهی" افزود: تاکنون اجرای ۲۰۶ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری و ۶۵ درصد از کار احداث تصفیه‌خانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ارزش این پروژه بر اساس قیمت‌های سال ۹۲ حدود ۱۷۴ میلیارد تومان بود، اظهار داشت: ارزش ریالی این پروژه بر اساس قیمت‌های روز بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

به گفته میرشاهی هم اکنون این پروژه توسط ۱۵ پیمانکار در ۱۰ جبهه کاری توسط شرکت کاریز در حال اجراست و در طول اجرای این پروژه برای یک‌هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان ویژه سیرجان با اشاره به اینکه مطالعات اجرای پروژه فاضلاب سیرجان از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفت، یادآور شد: در زمان تصویب پروژه مقرر شد ۷۵ درصد از این پروژه از منابع سرمایه‌گذاری و ۲۵ درصد از محل منابع دولتی اجرا شود، علاوه بر آن در قرارداد پیش‌بینی شده در صورت توافق طرفین (شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت کاریز به عنوان سرمایه گذار) فاز دوم آن نیز تعریف شود.
شهرستان سیرجان در ۱۸۰ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

انتهای پیام/پاون

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730170

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.