• امروز : دوشنبه - ۱۴ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
2
خانه دسته‌بندی نشده

تولید نفت آمریکا در آخرین ماه ۲۰۲۰ تا ۱۱ میلیون بشکه در روز کاهش یافت

  • کد خبر : 730227
  • 10 اسفند 1399 - 10:52
تولید نفت آمریکا در آخرین ماه ۲۰۲۰ تا ۱۱ میلیون بشکه در روز کاهش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،اداره اطلاعات انرژی آمریکا در آخرین گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام این کشور در دسامبر ۲۰۲۰ تا متوسط ۱۱.۰۶۳ میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.  این آژانس گزارش داد تولید نفت خام آمریکا به طور متوسط ۵۸ هزار بشکه در روز پایین آمده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،اداره اطلاعات انرژی آمریکا در آخرین گزارش ماهانه خود اعلام کرد تولید نفت خام این کشور در دسامبر ۲۰۲۰ تا متوسط ۱۱.۰۶۳ میلیون بشکه در روز کاهش یافته است.

 این آژانس گزارش داد تولید نفت خام آمریکا به طور متوسط ۵۸ هزار بشکه در روز پایین آمده است.

 تولید نفت آمریکا از از منطقه گالف کوست در دسامبر ۲۰۲۰ روی همان ۷.۶۱۱ میلیون بشکه در روز ثابت بود که شامل تولید از تگزاس، نیومکزیکو، لوییزیانا، میسیسیپی، آرکانساز و آلاباما می‌شود.

 تولید نفت آمریکا از داکوتای شمالی و اکلاهاما از ۱.۸۲۸ میلیون بشکه در روز در ماه نوامبر تا ۱.۷۸۲ میلیون بشکه در روز در دسامبر پایین آمد.

 کاهش تولید نفت آمریکا در ماه دسامبر متوقف نشد. اطلاعات رسمی پس از ماه دسامبر هنوز در دسترس نیست ولی اداره اطلاعات انرژی آمریکا که تولید هفتگی را هم تخمین میزند اعلام کرد تولید آمریکا پس از ماه دسامبر کمتر از ۱۱.۰۶۳ میلیون بشکه تولیدشده در این ماه است. اطلاعات این اداره نشان می‌دهد متوسط تولید آمریکا در دسامبر ۲۰۱۹ برابر با ۱۲.۸ میلیون بشکه در روز بوده است.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می‌زند تولید نفت این کشور در ماه ژانویه در برخی هفته‌ها به کمتر از ۱۰.۹ میلیون بشکه در روز رسیده باشد. جدیدترین پیش‌بینی این اداره از تولید آمریکا در هفته منتهی به نوزدهم فوریه برابر با ۹.۷ میلیون بشکه در روز بوده است.

 این کاهش بی‌سابقه در تولید نفت آمریکا در هفته گذشته تا حد زیادی مربوط به یخبندان تگزاس می‌شود که باعث بسته شدن پالایشگاه‌ها و توقف تولید نفت در بسیاری میادین شده و برق میلیون‌ها نفر را در این ایالت قطع کرده بود.

 اداره اطلاعات انرژی آمریکا تخمین می‌زند تولید نفت خام این کشور تا ۲۰۲۲ از سطح ۲۰۲۰ فراتر نرود.

 انتهای پیام/اویل پرایس

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.