• امروز : یکشنبه - ۲۰ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 10 March - 2024
1
خانه دسته‌بندی نشده

برق دار شدن واحدهای مسکن مهر به روایت آمار

  • کد خبر : 730246
  • 28 بهمن 1399 - 15:35
برق دار شدن واحدهای مسکن مهر به روایت آمار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، پس از پایان دولت دهم و آغاز دولت یازدهم، متقاضیان مسکن مهر که از پیش در این طرح ملی ثبت نام کرده بودند و در انتظار تکمیل واحدها و برقراری انشعابات برای تحویل واحدهای مسکونی خود بودند، از بابت خدمات رسانی مطلوب بعد از پایان دولت دهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، پس از پایان دولت دهم و آغاز دولت یازدهم، متقاضیان مسکن مهر که از پیش در این طرح ملی ثبت نام کرده بودند و در انتظار تکمیل واحدها و برقراری انشعابات برای تحویل واحدهای مسکونی خود بودند، از بابت خدمات رسانی مطلوب بعد از پایان دولت دهم نگرانی داشتند.

مسئولان دولت یازدهم و پس از آن دولت دوازدهم، وعده هایی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و ادامه فعالیت ها در زمینه برقراری انشعابات به مردم دادند و اطمینان دادند که با اتمام دولت دهم،  طرحی که در این دولت آغاز شده، به فراموشی سپرده نخواهد شد و دولت جدید نیز در جهت تکمیل آن، تلاش خواهد کرد.

یکی از آمارها در زمینه تکمیل انشعابات و تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان، در خصوص برق دار شدن این واحدهاست.

در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ که دولت یازدهم آغاز به کار کرد، ۳۴۷ هزار واحد مسکن مهر برق دار شده بود و برق دار شدن بقیه واحدها به دولت یازدهم موکول شد. در ادامه تلاش ها در این زمینه، این رقم در انتهای سال ۱۳۹۲ به ۴۴۷ هزار مشترک رسید.

در ادامه برقراری انشعابات و برق دار شدن واحدهای مسکن مهر، در پایان سال ۱۳۹۳ این تعداد به ۵۷۳ هزار مشترک، در پایان سال ۱۳۹۴ به ۶۵۹ هزار مشترک، در پایان سال ۱۳۹۵ به ۷۲۱ هزار مشترک، در پایان سال ۱۳۹۶ به ۷۶۹ هزار مشترک، در پایان سال ۱۳۹۷ به ۸۰۹ هزار مشترک، در پایان سال ۱۳۹۸ به ۸۲۵ هزار مشترک و در پایان دی ماه سال جاری به ۸۳۹ هزار مشترک رسید.

هم اکنون نیز با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی دولت دوازدهم، برق رسانی به واحدهای مسکن مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.