• امروز : دوشنبه - ۱۴ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

استقبال اوپک از ابتکار عربستان

  • کد خبر : 730341
  • 12 فروردین 1400 - 16:11
استقبال اوپک از ابتکار عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سازمان اوپک از دو طرح نو عربستان که هدف آنها کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش آثار مخرب زیست محیطی منطقه است استقبال کرد. محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک، یادآور شد: «طرح سبز سعودی» و «طرح سبز خاورمیانه» سهم مهمی در تلاش‌های جهانی ما برای مبارزه با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سازمان اوپک از دو طرح نو عربستان که هدف آنها کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش آثار مخرب زیست محیطی منطقه است استقبال کرد.

محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک، یادآور شد: «طرح سبز سعودی» و «طرح سبز خاورمیانه» سهم مهمی در تلاش‌های جهانی ما برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی دارند.

اوپک و کشورهای عضو آن فراتر از تعهدشان به ثبات پایدار بازار نفت، با راه حل‌هایی فراگیر برای حل مسائل جهانی، از جمله توسعه پایدار، ابتکارهای زیست محیطی و تغییرات آب و هوایی و ریشه کن کردن فقر انرژی ارتباط تنگاتنگی دارند.

عبدالعزیر بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی این دو ابتکار زیست محیطی را در ۲۷ مارس (هفتم فروردین‌ماه) معرفی کرد. ریاض اعلام کرده است که برای انتقال دانش و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با شریکان منطقه‌ای این کشور – که بسیاری از آنها کشورهای عضو اوپک هستند – همکاری خواهد کرد.

اوپک و صنعت نفت و گاز باید بخشی از راه حل تغییرات آب و هوا باشند. آنها دارای منابع و تخصصی حیاتی هستند که می‌توانند به فراهم کردن آینده‌ای بدون کربن در جهان کمک کنند.

انتهای پیام/ دبیرخانه اوپک

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.