• امروز : دوشنبه - ۱۴ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
2
خانه دسته‌بندی نشده

۸ پروژه صنعت آب و برق با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 730413
  • 31 فروردین 1400 - 12:51
۸ پروژه صنعت آب و برق با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،صبح امروز "رضا اردکانیان" هشت پروژه شامل چهار پروژه در اصفهان، دو پروژه در استان چهارمحال و بختیاری، یک پروژه در استان تهران و پروژه برق‌رسانی به ۶۲ روستا را به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رساند. رونمایی از نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران، مهم‌ترین پروژه این هفته‌ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،صبح امروز "رضا اردکانیان" هشت پروژه شامل چهار پروژه در اصفهان، دو پروژه در استان چهارمحال و بختیاری، یک پروژه در استان تهران و پروژه برق‌رسانی به ۶۲ روستا را به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رساند.

رونمایی از نخستین روتور توربین بخار ساخت ایران، مهم‌ترین پروژه این هفته‌ پویش بود که ۶ متر طول، ۱۵ تن وزن و تعداد دو هزار و ۵۱۹ عدد پره دارد. این پروژه که توسط متخصصان داخلی به روش مهندسی معکوس در کشور تولید شده، با سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیارد تومان امروز رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، چهار پروژه افتتاح شده صنعت برق در استان اصفهان شامل "نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی طالخونچه"، "نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی زادافشار"، "بخشی از اتصالات ۶۳ کیلوولت هسنیجه" و "خط ۶۳ کیلوولت سپاهان" است که در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد و طالخونچه با هدف تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان صنعتی، تغذیه پست‎های ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی علویجه، سیمان ساروج و هسنیجه افتتاح شد.

این گزارش حاکی است، پروژه‌ "تصفیه‌خانه آب سامان" با ظرفیت ۱۲۰ لیتر در ثانیه، دو هزار و ۷۰۰ متر لوله خط انتقال آب خام، پنج هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال آب پاک از تصفیه‌خانه به مخازن شهر و مخازن آب به ظرفیت هزار مترمکعب با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان و ۳۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش در شهرستان سامان و پروژه "احداث ۲ بی ۶۳ کیلوولت در پست فارسان" برای تغذیه به پست ۶۳ کیلوولت دشتک و با هدف تامین برق پایدار برای مشترکان صنعتی، خانگی و تجاری و تغذیه پست سیار دشتک، دو پروژه افتتاح شده امروز در استان چهارمحال و بختیاری است.

همچنین پروژه برق‌رسانی به ۶۲ روستا در ۱۶ استان‌ اردبیل، ایلام، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، کرمان، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و یزد با جمعیت تحت پوشش ۹۳۱ خانوار با دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.