• امروز : جمعه - ۱۱ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
4
خانه دسته‌بندی نشده

اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله با سیلاب و طوفان

  • کد خبر : 730786
  • 28 مهر 1400 - 13:23
اعلام آمادگی صنعت آب و برق برای مقابله با سیلاب و طوفان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سیداعتضاد مقیمی با بیان اینکه برخی از اقدامات از قبل برای فراهم شدن زیر ساخت ها به منظور مقابله با سیلاب انجام شده است، اظهار کرد: تیم های عملیاتی وزارت نیرو همیشه در حالت آماده باش قرار دارند تا اگر حادثه ای در بخش آب و یا برق متحمل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، سیداعتضاد مقیمی با بیان اینکه برخی از اقدامات از قبل برای فراهم شدن زیر ساخت ها به منظور مقابله با سیلاب انجام شده است، اظهار کرد: تیم های عملیاتی وزارت نیرو همیشه در حالت آماده باش قرار دارند تا اگر حادثه ای در بخش آب و یا برق متحمل شد در سریع ترین زمان ممکن آن مشکل برطرف شود.

به گفته وی این تیم ها به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند و در استان هایی که برای سیلاب هشدار دریافت کردیم آمادگی بیشتری وجود دارد.

گفتنی است، روز گذشته موسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: برای هفته جاری وقوع بارش ها در مناطق واقع در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور پیش بینی می شود، به طوری که در برخی استان های تحت تاثیر بارش می تواند با ریسک وقوع سیلاب نیز همراه باشد.

طبق گزارش پیش بینی هفتگی بارش کشور، با توجه به چشم انداز بارش پیش بینی شده برای هفته دوم، وقوع بارش ها در برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر مورد انتظار است.

انتهای پیام/ ایسنا

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.