• امروز : جمعه - ۱۱ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
32

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

  • کد خبر : 751176
  • 30 مرداد 1401 - 14:10
سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟
هرچند که تعداد کمی از سلبریتی‌های دنیای سینما و موسیقی در آمریکا، پیش از شهرت هم وضع مالی نسبتا خوبی داشتند اما بیشتر این افرادِ حالا مشهور و ثروتمند، دست‌کم در دوران کودکی وضعیت مالی ایده‌آلی نداشتند.

پاسخ‌های این ستاره‌ها به این پرسش را با هم مرور می‌کنیم تا دریابیم این آدم‌های بسیار معروف، پیش از موفقیت مالی و حرفه‌ای بیش از هرچیز آرزوی چه چیزی را داشتند.

دونالد گِلووِر؛ یک عالمه شکلات!

حتما دونالد گلوور را می‌شناسید. این هنرمند ۳۸ ساله آمریکایی تقریبا از هر انگشتش یک هنر می‌ریزد و در کنار کار بازیگری که شاید عمده شهرتش را مدیون آن باشد، رپر، نویسنده، خواننده، کمدین، کارگردان و تهیه کننده هم هست. دونالد اولین شغل و درآمد جدی‌اش را زمانی به دست آورد که ۲۳ ساله بود و هنوز دانشجوی دانشگاه نیویورک بود.

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

زمانی‌که این بازیگر مهمان برنامه جیمی کیمل بود، در پاسخ پرسش‌های جیمی مبنی بر مقدار اولین درآمدِ حسابی‌اش و ولخرجی‌های دونالد با آن درآمد گفت:”خب آن زمان من دانشجو بودم و با معیارهای دانشجویی، ناگهان از همه دوستانم پولدارتر شدم. البته در آن سن هنوز خیلی جوان هستی و معلوم است که همه آن پول را خرج خواهی کرد. من با اولین حقوق حسابی‌ام یک عالمه گاشِرز(نوعی آب‌نبات ژله‌ای و میوه‌ای) خریدم. هنگامی که بچه بودم اجازه نداشتم آن‌قدری که دوست داشتم شکلات و آب‌نبات بخورم و یادم هست که با خودم فکر کردم حالا حسابی پولداری و بهترین زمان برای شکلات است.”


جنیفر لوپز؛ اولین حقوق برای خداحافظی با ماشین و دوست پسر قدیمی!

“آن‌وقت‌ها و پیش از دریافت اولین حقوقِ حسابی‌ام یک ماشینِ هوندای هاچبکِ قراضه داشتم و با همان ماشین به همه مصاحبه‌های کاری می‌رفتم. وقتی بالاخره یک دسمزد حسابی گرفتم، یک مرسدس خریدم که برای من مثل مهم‌ترین لحظه زندگی‌ام بود.” جنیفر این جمله‌ها را در پاسخ به پرسش خبرنگارِ هالیوود ریپورتر در سال ۲۰۱۶ عنوان کرد.

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

“آن روزها را خوب خاطرم هست. در همان حالی که مشغول مطالعه و امضای اسنادِ ماشینِ جدیدم بودم، داشتم رابطه‌ام را با پسری که ۱۰ سالِ گذشته‌ام را با او گذرانده بودم، تمام می‌کردم. یادم هست که من و او در بنگاه خرید و فروش ماشین بودیم و من گریه می‌کردم و در همان حال مشغول خرید ماشین بودم و آن پسر در همان لحظه برای همیشه از زندگی‌ام رفت.”

“آن لحظه مانند سمبلی از شروع زندگی جدیدم بود و باید یاد می‌گرفتم از این لحظه به بعد باید همیشه و در همه حال روی پای خودم بایستم. یادم می‌آید که به روزهای پر هیجان آینده و پسری که ۱۰ سال در کنارش بودم فکر می‌کردم و در ذهنم به آن پسر می‌گفتم: از این لحظه دیگر نه هوندای هاچبکِ قراضه‌ای در زندگیم خواهد بود و نه تو!.”


نیکول کیدمن؛ یک ماشین لباس‌شویی برای پدر و مادر

این بازیگر ۵۵ ساله آمریکایی-استرالیایی در سال ۲۰۱۸ و در مصاحبه‌ای با خبرنگار تایم، خاطرات اولین درآمد حسابی‌اش از بازیگری را این‌گونه تعریف کرد:”در اولین قدم برای خانه پدر و مادرم یک ماشین لباس‌شویی خریدم و حسابی بابت آن خرید و این‌که از این به بعد من هم می‌توانم برای آن‌ها هدیه بخرم به خودم افتخار می‌کردم.”

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

البته ماشین لباس‌شویی تنها چیزی نبود که خانم بازیگر با اولین درآمدش خرید:”یادم هست که کمی بعد از ماشین لباس‌شویی برای خودم یک جفت بوت خریدم. هنوز وقتی به آن بوت فکر می‌کنم به نظرم باحال‌ترین و قشنگ‌ترین کفشی می‌اید که من در تمام زندگی‌ام دیده‌ام.”


برد پیت؛ یک عالمه خرت و پرت

حالا احتمالا آدم‌های کمی در دنیا برد پیت را نمی‌شناسند و در کنار تعداد زیادی فیلم موفق و ناموفق، او با فیلم‌هایی مانند Fight Club و Seven رد پایش را برای همیشه در دنیای سینما ماندگار کرده است. سال‌ها پیش اما برد پیت یکی از هزاران جوانِ خوشتیپی بود که هر ساله با رویای بازیگر شدن به لوس آنجلس می‌آمدند. برد پیت در مصاحبه‌ای با آرکیتکچرال دایجِست درباره اولین حقوقش گفت:”وقتی اولین حقوقم را از شغلی که حالا همه من را به خاطر آن می‌شناسند گرفتم یک صندلی چوبی دست‌ساز با طرح قدیمی گرفتم.”

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

شاید خرید آن صندلی از آن نظر خاص باشد که حالا می‌دانیم برد پیت بسیار به خرید صندلی علاقمند است و یکی از چند کلکسیونرِ برترِ صندلی‌های خاص و گران قیمت در آمریکا محسوب می‌شود. این بازیگر ادامه می‌دهد:”در همان روز یک لامپ یا آباژور با طراحی فرانک لوید رایت هم خریدم و خوب یادم هست که با دومین چکِ حقوقم یک دستگاه پخش موسیقی برای خودم خریدم.”


تام کروز؛ همه‌چیز برای خواهرانم!

چند وقت قبل تام کروز، این ستاره باتجربه سینما که نامش این روزها به خاطر فیلم جدیدش Top Gun: Maverick دوباره در صدر اخبار قرار گرفته در برنامه گراهام نورتون حاضر شد. این بازیگر در پاسخ پرسشِ گراهام درباره اولین درآمدِ حسابی‌اش از سینما، چنین گفت:”هزینه تحصیل دانشگاهی در آمریکا بسیار زیاد است و بسیاری از دانشجویان تا سال‌ها پس از فارغ‌التحصیلی هنوز درگیر پرداخت آن هستند. من با اولین حقوق حسابی‌ام از سینما تمامِ بدهیِ خواهرم به کالج را تصفیه کردم.”

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

ظاهرا خواهرانِ تام کروز برای او بسیار با اهمیت هستند چراکه او دومین حقوق دریافتی‌اش را هم به آن‌ها اختصاص داده است:”حقوق دومِ من از راه سینما هم صرفِ خریدِ یک خودرو برای خواهرِ دیگرم شد.”


رمی مالک؛ در بابِ اهمیت نوشیدنِ قهوه

رمی مالک هم از آن دست بازیگرانِ با استعدادی است که بسیاری از علاقمندان سینما و منتقدان منتظرِ آینده حرفه‌ایِ آو و تداوم درخشش‌هایش در سینما و تلویزیون هستند.

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

ستاره سریال Mr. Robot در گفت و گویی با GQ گفت:”اولین حقوق درست و حسابی من از سینما صرف خرید یک دستگاه اسپرسو سازِ شخصی شد. یادم هست که مدت زیادی طول کشید تا بالاخره بفهمم چطور باید با آن دستگاهِ عجیب و غریب کار کنم.”


ناس (Lil Nas X)؛ مهمان کردن صد نفر به بولینگ

این رپرِ ۲۳ ساله آمریکایی حالا با شهرتِ فراوانش در بازار موسیقی آمریکا و جهان فاصله زیادی با روزهایی دارد که فقر مانع تحقق بسیاری از آرزوهایش می‌شد. شیرینی اولین درآمدِ درست و حسابی از موسیقی برای لیل ناس، کاملا از واکنش او به این پول مشخص است.

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

این رپرِ مستعد در سال ۲۰۲۰ و در بخشی از گفت و گویی با اینسایدر، با لبخند درباره اولین باری که احساسِ پولدار شدن داشته حرف زد:”راستش را بخواهید من با اولین حقوقم همه خانواده‌ام را به یک سالن بولینگِ درست و حسابی بردم و آن‌ها را به تفریح و غذا و بولینگ مهمان کردم. باید تاکید کنم که تعداد ما خیلی زیاد بود چرا که نه فقط اعضای درجه یک بلکه تمامِ دوستان و همسایه‌ها و خویشاوندانم آن‌جا بودند.”


بِری لارسن؛ یک هدیه آبی برای خودم

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

ستاره دنیای مارول در مصاحبه‌ای با GQ درباره اولین حقوق سینمایی‌اش گفت:” اولین خریدِ درست و حسابی‌ام اگر از خرت و پرت‌های کوچک بگذریم یک گیتار الکتریکِ آبی رنگِ بسیار زیبا برای خودم بود.”


لیل وِین؛ شش هزار و پانصد دلار در ۱۴ سالگی

این رپرِ آمریکاییِ ۳۹ ساله بسیار معروف هم دقیقا مانند لیل ناس موفق شد با تکیه بر استعداد و البته پشتکارش، وضعیت بسیار بد مالی خود و خانواده‌اش را دگرگون کند. لیل وین حالا با نزدیک به ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه از ثروتمندانِ اهالی موسیقیِ آمریکا به حساب می‌آید و با این وجود ۲۵ سال پیش اوضاع شکل دیگری داشت. لیل وین در مصاحبه با ESPN توضیح داد که اولین چکِ حقوق حسابی‌اش را به مبلغ شش هزار و پانصد دلار در ۱۴ سالگی دریافت کرده است.

سلبریتی‌های محبوب با اولین حقوق‌شان چه کردند؟

خواننده تِرکِ Love Me ادامه می‌دهد:”آن موقع وضعیت خانه ما طوری نبود که چشمِ من یا مادرم هر روز به یک چکِ ۶ هزار دلاری بیفتد و یادم هست که پیش از هر کاری به خانه رفتم و آن چک را تقدیم مادرم کردم. مادرم خیلی زود قانعم کرد که حاضر نیست حتی یک دلار از آن پول را بپذیرد و مجبورم کرد که آن پول را صرف خودم کنم. من هم با خوشحالی و هیجان در همان لحظه به نمایندگی نیسان در محله‌مان رفتم و یک خودروی نیسانِ مدل Pathfinder خریدم.”

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=751176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.