• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

پشت پرده برخی اخبار درباره تجمع اخیر کلاه زردها!

  • کد خبر : 898
  • 16 بهمن 1396 - 19:37
پشت پرده برخی اخبار درباره تجمع اخیر کلاه زردها!
پشت پرده برخی اخبار درباره تجمع اخیر کلاه زردها چیست؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، روز گذشته و برای چندمین بار برخی از اپراتورهای پست های فشار قوی برق (شرکتهای تابعه برق منطقه ای) نسبت به طولانی شدن تغییر وضعیت خود از حالت پیمانکاری به قرارداد کار مشخص مقابل وزارت نیرو تجمع کردند.

به گفته شاهدان عینی و برقی هایی که از این ماجرا اطلاع داشتند، تجمع دیروز چند تفاوت عمده با سایر تجمعات این قشر زحمت کشیده داشت.

اول آنکه برای نخستین بار نمایندگان اپراتورهای پست های فشار قوی به همراه نماینده منابع انسانی وزارت نیرو به گفت وگو نشستند

دوم آنکه این گفت وگو و نشست با حضور نمایندگان دو طرف در دفتر حائری معاون جدید وزارت نیرو و به درخواست وی انجام شد که در نوع خود کم نظیر بود چرا که تاکنون در این تجمعات در نهایت یکی از مسئولان رده چندم در میان اپراتورها حضور می یافت اما این بار حائری نمایندگان آنها را به دفتر خود دعوت کرد و به طور جدی پیگیر وضعیت آنها شد.

این درحالی است که برخی رسانه ها در حالی اقدام به انتشار اخبار این تجمع کردند که نشانه های غرض ورزی در میان آن ها دیده می شد.

یک مقام مسئول که نخواست در این خصوص نامش افشا شود، در این خصوص به نیرو نیوز گفت: در این جلسه نمایندگان منابع انسانی وزارت نیرو و نمایندگان اپراتورهای پست های فشار قوی سراسر کشور در خصوص مشکلاتی که باعث طولانی شدن روند تبدیل وضعیت این گروه از فعالان برقی شده است، به گفت وگو پرداختند.

به گفته وی، در این جلسه حائری برای رسیدگی به وضعیت این اپراتورها قول داده است تا در سریعترین زمان نسبت به تبدیل وضعیت آنها اقدام شود.
این گزارش می افزاید: با وجود صدور برخی مجوزها در این خصوص، هنوز چارت های اعلامی از سوی توانیر در سازمان امور استخدامی به تصویب نرسیده است که همین امر باعث طولانی شدن تبدیل وضعیت اپراتورها شده است .

به نظر می رسد که در این راستا وزارت نیرو می تواند به عنوان دستگاه بالادستی توانیر ، با سازمان امور استخدامی رایزنی نزدیک تر و فشرده تری داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.