• امروز : جمعه - ۱۱ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
2
خانه دسته‌بندی نشده

اجرای بزرگترین عملیات همزمان مبارزه با مراکز غیرمجاز رمز ارز/ ۲ هزار دستگاه ماینر در یک روز کشف شد

  • کد خبر : 730560
  • 25 خرداد 1400 - 14:34
اجرای بزرگترین عملیات همزمان مبارزه با مراکز غیرمجاز رمز ارز/ ۲ هزار دستگاه ماینر در یک روز کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اعلام این خبر گفت: این برنامه یکی از بزرگترین عملیات های همزمان از پیش طراحی شده بود که با اخذ گزارش های مردمی و هماهنگی ۳۵ شرکت توزیع نیروی برق در ۲۶ استان ، با همکاری مشترک عوامل حراستی و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اعلام این خبر گفت: این برنامه یکی از بزرگترین عملیات های همزمان از پیش طراحی شده بود که با اخذ گزارش های مردمی و هماهنگی ۳۵ شرکت توزیع نیروی برق در ۲۶ استان ، با همکاری مشترک عوامل حراستی و فنی، نیروی انتظامی و مراجع قضایی به انجام رسید.

وی افزود: در این عملیات نزدیک به ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز که درمراکز متعددی نصب شده و از برق به صورت غیرقانونی برای استخراج استفاده می کردند، کشف و جمع آوری شدند.

رجبی مشهدی با اشاره به این که شناسایی این مراکز از طریق گزارش های مردمی انجام شده است که جای تقدیر دارد، افزود: مردم می توانند اطلاعات خود را در باره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه سمات ثبت کنند تا رسیدگی شود.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: اطلاعات هموطنانی که گزارش مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز را در این سامانه ثبت می کنند، کاملا محرمانه باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.