• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

افزایش آلودگی هوا به دنبال استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز/تذکر امام جمعه به وزارت نیرو

  • کد خبر : 730837
  • 28 آبان 1400 - 16:18
افزایش آلودگی هوا به دنبال استفاده از مازوت در نیروگاه تبریز/تذکر امام جمعه به وزارت نیرو
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: از وزارت نیرو و نفت در رابطه با استفاده مازوت در نیروگاه تبریز گلایه داریم که امیدواریم به این مسئله به صورت جدی توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیرو نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود، با تذکر به وزارت نیرو و وزارت نفت اظهار کرد و گفت: متاسفانه آلودگی هوای تبریز در اثر استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز به اوج خود رسیده است، آقایان دقت کنند، نمایندگان محترم مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درتهران از وزرا و مسئولان ذیربط پیگیر باشند.

وی با بیان اینکه آلودگی هوای تبریز بیدا می‌کند، گفت: از محیط زیست وضعیت آلودگی هوای تبریز را بپرسید که روز گزارش می‌دهند، چطور می‌شود در نیروگاه‌های تهران، کرج و اصفهان و … اجازه استفاده از مازوت داده نمی‌شود، اما در تبریز اجازه استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز داده می‌شود و این یک سئوال است.

اوافزود: من البته شاهد پیگیری استاندار آذربایجان‌شرقی در این رابطه هستم، اما امیدوارم این پیگیری به صورت جدی هم توسط مسئولان استانی و هم نمایندگان انجام شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: از وزارت نیرو و نفت در رابطه با استفاده مازوت در نیروگاه تبریز گلایه داریم که امیدواریم به این مسئله به صورت جدی توجه کنند.

انتهای پیام/ باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730837

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.