• امروز : شنبه - ۱۲ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Saturday - 2 March - 2024
12

کاهش قیمت آب معدنی به ۲۶۰۰ تومان

  • کد خبر : 730895
  • 22 دی 1400 - 9:27
کاهش قیمت آب معدنی به ۲۶۰۰ تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، پیمان فروهر، دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی، در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی بطری‌های آب معدنی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده در محصولات جدید دستورالعمل قیمت تولیدکننده درج شود. وی با اعلام اینکه با اجرایی شدن این موضوع بطری آب معدنی با قیمتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ، پیمان فروهر، دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی، در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی بطری‌های آب معدنی گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار شده در محصولات جدید دستورالعمل قیمت تولیدکننده درج شود.

وی با اعلام اینکه با اجرایی شدن این موضوع بطری آب معدنی با قیمتی ارزان تر به دست مصرف کننده خواهد رسید، افزود: به عنوان نمونه هر بطری آب معدنی کوچک با محاسبه سود برای واحدتولیدی ۲ هزار تومان قیمت گذاری خواهد شد که در نهایت با محاسبه سود ۳۰ درصدی باید به مصرف کننده با قیمت ۲۶۰۰ تومان فروخته شود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این طرح آب معدنی با قیمت بالا به دست مصرف کننده نرسیده و دست دلالان در توزیع کالا کوتاه خواهد شد، افزود: البته این دستورالعمل اشکالاتی از جمله ضرایب تخفیفات و هزینه توزیع و حمل و نقل هم دارد که قرار شده با همکاری سازمان حمایت اصلاحات لازم صورت گیرد.

وی در خصوص سردرگمی مصرف کنندگان در خرید آب معدنی با درج قیمت تولیدکننده گفت: قرار شده آموزش های لازم برای عدم سردرگمی مردم ارائه شود اما به مرور مردم می‌دانند باید در خرید آب معدنی با مشاهده قیمت تولیدکننده و سود ۳۰ درصدی هزینه ها را پرداخت کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.