• امروز : یکشنبه - ۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 21 April - 2024
21

شیائومی آیفون را شرمنده می‌کند!

  • کد خبر : 751284
  • 27 فروردین 1402 - 14:45
شیائومی آیفون را شرمنده می‌کند!
گفته می‌شود شیائومی ۱۳ اولترا – Xiaomi ۱۳ Ultra به‌لطف یک چیپ جدید، روی شارژ ۱ درصد تا ۶۰ دقیقه کار می‌کند.

گفته می‌شود شیائومی ۱۳ اولترا – Xiaomi ۱۳ Ultra به‌لطف یک چیپ جدید، روی شارژ ۱ درصد تا ۶۰ دقیقه کار می‌کند.

قرمز شدن آیکون باتری برای خیلی از کاربران گوشی‌های هوشمند، منظره هولناکی است. اغلب گوشی‌ها بعد از کاهش سطح شارژ به زیر ۱۵ درصد، خیلی زود خاموش می‌شوند؛ اما ظاهرا شیائومی ۱۳ اولترا این مشکل را حل کرده است.

شیائومی در این گوشی از چیپ‌های Surge P۲ و Surge G۱ استفاده کرده که باعث می‌شود فقط با ۱ درصد شارژ، تا یک ساعت روشن بماند.

چیپ جدید شیائومی ۱۳ اولترا برای مدیریت بهتر شارژ

پرچمدار جدید شیائومی در تاریخ ۲۹ فروردین معرفی خواهد شد و کمپانی چینی پیش از رونمایی، برخی از قابلیت‌های آن را فاش کرده است.

در شیائومی ۱۳ اولترا، چیپ Surge P2 جانشین Surge P1 (مورد استفاده در اعضای خانواده شیائومی ۱۲ ) می‌شود. چیپ P1 وظیفه مدیریت بهتر حرارت و بهبود پروسه شارژ را برعهده داشت. حالا P2 می‌آید تا عملکرد باتری را حتی بهتر از قبل کند.

به‌ادعای Xiaomi، به‌لطف وجود این چیپ، گوشی ۱۳ اولترا تنها با ۱ درصد شارژ، ۱۲ دقیقه مکالمه تلفنی را تاب می‌آورد. البته این در صورتی است که حالت Emergency Battery فعال باشد. برای استفاده‌های سبک‌تر، مدت زمان روشن ماندن گوشی روی شارژ ۱ درصد، به ۶۰ دقیقه هم می‌رسد.

شیائومی آیفون را شرمنده می‌کند!

دیگر چیپ جدید، Surge G1 است که فعلا اطلاعات چندانی از آن بیرون نیامده است. اما شیائومی ۱۳ اولترا، ویژگی‌های ممتاز دیگری هم دارد؛ از جمله دوربین‌هایی که ردپای لایکا در آن‌ها دیده می‎‌شود.

ظاهرا باید انتظار یک مجموعه دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۱ اینچی IMX989 سونی را داشته باشیم که با یک دوربین کمکی ۵۰ مگاپیکسلی دیگر، همراهی می‌شود. ناگفته هم پیداست که این پرچمدار به کمتر از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رضایت نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=751284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.