• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
15

محصول تازه‌نفس فورد در یک قدمی رونمایی

  • کد خبر : 751323
  • 27 فروردین 1402 - 14:03
محصول تازه‌نفس فورد در یک قدمی رونمایی
فورد موستانگ GT جدید به عنوان خودروی سرعت در مسابقات این هفته ناسکار در پیست مارتینزویل حضور خواهد یافت. خودروی عضلانی تازه‌نفس فورد قرار است در سایر مسابقات همچون سری کاپ، سری Xfinity و کرافتسمن تراک نیز حضور یابد.

خودروی سرعت فورد موستانگ GT جدید از بدنه‌ای به رنگ آبی با نوارهای آبی تیره در کاپوت سود می‌برد. لوگوی جدید اسب نیز روی گلگیرهای عقب خودنمایی می‌کند. همچنین بخش‌های جلوپنجره، سقف، اسپویلر عقب و رینگ‌ها به رنگ مشکی درآمده‌اند و پشت رینگ‌ها نیز کالیپرهای ترمز آبی‌رنگ خودنمایی می‌کنند. روی سقف هم چراغ‌های نورانی نازکی دیده می‌شوند.

عکس| «خودروی‌سرعت» محصول عضلانی تازه‌نفس فورد در یک قدمی رونمایی

خودروی سرعت جدید ناسکار از نظر قوای محرکه تغییری نسبت به مدل استاندارد موستانگ GT ندارد و بنابراین نیروبخش آن پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری با ۴۸۶ اسب بخار قدرت و ۵۶۷ نیوتون متر گشتاور خواهد بود. البته این نیرو و گشتاور در صورت استفاده از اگزوز فعال و پرفورمنس سفارشی به دست می‌آید و در صورت عدم استفاده از آن خروجی خودرو ۴۸۰ اسب بخار خواهد بود.

نسل جدید موستانگ در شش مسابقه دیگر ناسکار نیز خودروی سرعت خواهد بود. این مسابقات در تالادگا، دوور، دارلینگتون، نشویل و شیکاگو برگزار خواهند شد. شایان ذکر است فورد موستانگ GT جدید از تابستان سال جاری میلادی راهی بازار می‌شود و مشتریان خواهند توانست دو پیشرانه را برای آن سفارش دهند. نسخه پایه به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربوی اکوبوست با ۳۱۵ اسب بخار قدرت مجهز است. البته مدل دارک هورس نیز وجود دارد که با پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری و قدرت ۵۰۰ اسب بخار خودنمایی می‌کند.

ظاهراً فورد در حالی برنامه‌ریزی برای تولید دو نسخه دیگر از موستانگ جدید است. قبلاً تصاویر جاسوسی خودرویی با فاصله بیشتر بین چرخ های روبرویی، نمای جلوی بازنگری شده و اگزوز متفاوت منتشر شده بود و برخی رسانه‌ها اعلام داشتند شاید این خودرو شلبی GT500 جدید باشد. همچنین جیم فارلی رئیس فورد تصویری از خودروی مسابقه‌ای موستانگ GT3 را منتشر کرده و گفته بود آیا این برند باید نسخه جاده‌ای موستانگ GT3 را نیز بسازد یا خیر. احتمال دارد چنین خودرویی با قطعات مشابهی همچون اسپلیتر جلوی بزرگ و بال عقب تولید شود هرچند چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده است.

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=751323

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.