• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

ماشین خاص که برای چین ساخته شده

  • کد خبر : 752339
  • 21 شهریور 1402 - 10:42
ماشین خاص که برای چین ساخته شده
فولکس واگن و فاو، که قدیمی‌ترین خودروساز چینی است، به صورت همکاری جوینت ونچر خودروهایی مشترک می‌سازند. ID.۶ Crozz ۲۰۲۴ هم یکی از جدیدترین خودروهای حاصل این همکاری است.

این خودرو با چهار مدل Prime ،Pro ،Pure و + Pure در چین، با محدوده قیمتی ۳۵ تا ۴۶ هزار دلار آمریکا عرضه شد. به عنوان یک مدل فیس لیفت، در این خودروی جدید تغییراتی در پیکربندی ایجاد شده و محدوده برد پس از هربار شارژ را بهبود بخشیده است.

ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده/ عکس

ظاهر فولکس‌واگن ID.۶ Crozz تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. مشتریان می‌توانند چهار رنگ بدنه را انتخاب کنند: سفید، آبی، نارنجی و طلایی.

ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده/ عکس

فولکس واگن ID.۶ Crozz مدل ۲۰۲۴ که به عنوان یک شاسی بلند متوسط تا بزرگ قرار دارد، اندازه فعلی خود (۴۸۹۱/۱۸۴۸/۱۶۷۹ میلی متر) را با فاصله بین دو محور ۲۹۶۵ میلی متر حفظ کرده است.

ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده/ عکس

فضای داخلی به صورت استاندارد با نمایشگر کیلومترشمار ۵.۳ اینچی فول ال سی دی، صفحه نمایش مرکزی ۱۲ اینچی و هدآپ دیسپلی دارای واقعیت افزوده عرضه می‌شود. بسیاری از دکمه‌های فیزیکی در خودرو اکنون در نمایشگر مرکزی ادغام شده‌اند. روکش چرمی اصلی روی فرمان، با مواد چرم مصنوعی جایگزین شده است. علاوه بر این، سیستم عامل هوشمند MOSC ۴.۰ ارتقا یافته و از عملکردهایی مانند تعامل صوتی و ناوبری آنلاین پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، فولکس واگن ID.۶ Crozz دارای چیدمان صندلی ۲+۲+۲ (شش نفره) و ۲+۳+۲ (هفت نفره) است. صندلی‌های جلو به ۱۲ حالت به صورت الکترونیکی تنظیم شده و از ماساژ پشتیبانی می‌کنند. از نظر ایمنی، این خودرو به صورت استاندارد با سیستم کمکی رانندگی سطح ۲+، از جمله پارک خودکار، جلوگیری از برخورد و ترمز اضطراری ارائه می‌شود.

ماشین خاص فولکس که برای چین ساخته شده/ عکس

این خودروی جدید فولکس واگن در دو مدل دیفرانسیل عقب (Pure، Pure+ و Pro) و چهار چرخ محرک (Prime) موجود است. مدل Pure مجهز به یک موتور ۱۷۶ اسب‌بخاری و ۳۱۰ نیوتن متری است و از یک بسته باتری لیتیومی سه تایی ۶۲.۶ کیلووات ساعتی تغذیه می‌کند که به آن برد الکتریکی خالص ۴۸۰ کیلومتری (CLTC) را ارائه می‌دهد.

مدل‌های Pure+ و Pro به یک موتور ۲۰۱ اسب بخاری و ۳۱۰ نیوتن متری مجهز شده‌اند که با یک بسته باتری لیتیومی سه تایی ۸۴.۸ کیلووات ساعتی جفت شده و محدوده حرکتی الکتریکی خالص ۶۰۱ کیلومتری (CLTC) را ارائه می‌دهند.
مدل دیگر پرایم دارای یک موتور ۱۰۷ اسب بخاری در جلو و ۲۰۱ اسب‌ بخاری در عقب، با قدرت ترکیبی ۳۰۸ اسب بخار و گشتاور کل ۴۷۲ نیوتن متری است. این مدل مجهز به یک بسته باتری لیتیومی سه تایی ۸۴.۸ کیلووات ساعتی است که برد الکتریکی ۵۶۰ کیلومتری را ارائه می‌دهد.

 

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=752339

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.