• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
8

پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت شهادت مردم مظلوم غزه

  • کد خبر : 752785
  • 26 مهر 1402 - 17:42
پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت شهادت مردم مظلوم غزه
مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه به دست صهیونیست‌ ها به‌ویژه جنایت تازه بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد.

رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی شهادت تعداد زیادی از زنان و کودکان مظلوم غزه به دست صهیونیست‌ ها به‌ویژه جنایت تازه بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را تسلیت گفت و این جنایت را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است :
بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ
جنایت هولناک بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی و خصوصاً بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از بیماران و مجروحان بی‌دفاع از مردم غزه شد، نشان بارز نقض حقوق انسانی و اوج رذالت، جنون و استیصال یک رژیم کودک کش و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.
بی‌شک خون شهدای مظلوم این حادثه، عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمینشان جزم‌تر نموده و موجب بیداری بیش‌ازپیش ملت‌های آزاده خواهد شد.
کانون بانک های خصوصی ضمن عرض تسلیت شهادت جمع کثیری از مردم مسلمان غزه، به‌ویژه در حمله رژیم سفاک و کودک کش به بیمارستان المعمدانی، این جنایت فجیع و ناجوانمردانه را محکوم می نماید و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند : ” دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات قطعاً باید محاکمه شود .جهان از جنایات جاری رژیم اشغالگر جداً عصبانی هستند و اگر این وحشی‌گری‌ها ادامه یابد، مسلمانان جهان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگرکسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد” را فصل الخطاب می‌داند.
انشاء الله به لطف و یاری خداوند متعال حق بر باطل پیروز خواهد شد و به‌مانند همیشه نتیجه عمل زشت اینگونه ای، موجب شکست قطعی رژیم غاصب و ضد بشری آنان خواهد شد.
از کشورها و مجامع بین المللی درخواست حمایت از توقف بمباران و جلوگیری از نسل کشی مردم شریف فلسطین را داریم.
لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=752785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.