• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

پشت‌پرده انتشار لیست حقوق نمایندگان

  • کد خبر : 753260
  • 25 بهمن 1402 - 11:13
پشت‌پرده انتشار لیست حقوق نمایندگان
ادعایی در خصوص هک فیش حقوقی نمایندگان مجلس امروز مطرح شد و در پی آن اعدادی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

ادعایی در خصوص هک فیش حقوقی نمایندگان مجلس امروز مطرح شد و در پی آن اعدادی منتشر شده که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است. این اعداد در خصوص لیست حقوق نمایندگان البته تایید شده نیست، حالا تحلیل های مختلفی نسبت این خبر انجام شده و برخی انتشار چنین اطلاعاتی را در راستای کم انگیزه کردن مردم برای مشارکت در انتخابات دانسته‌اند.

چند تحلیل در خصوص انتشار لیست حقوق نمایندگان مجلس را در زیر بخوانید: 
هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر و نایب رئیس کمیسیون انرژی در رابطه با انتشار لیست حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خبرنگار جماران، گفت: وقتی رقم حق مسئولیت و هزینه دفتر را با هم می‌آورند رقم زیاد نشان داده می‌شود و مردم فکر می‌کنند نمایندگان تا این اندازه حقوق می‌گیرند و بعد می‌بینند اینطور نیست.
هادی بیگی‌نژاد گفت: ماجرای حقوق نمایندگان که مشخص است و اگر فیشی نیز منتشر شده باشد موارد در آن ذکر شده است که برای چه چیزی بوده، به طور مثال برای حقوق دفتر، پرسنل است.

پشت‌پرده انتشار لیست حقوق نمایندگان؛ اصلا چرا حالا؟

منتشرکنندگان مشارکت را هدف قرار داده‌اند. ابتدا موج منفی را در پی خواهد داشت ولی احتمال دارد با توضیحات جبران شود.

وقتی رقم حق مسئولیت و هزینه دفتر را با هم می‌آورند رقم زیاد نشان داده می‌شود و مردم فکر می‌کنند نمایندگان تا این اندازه حقوق می‌گیرند و بعد می‌بینند اینطور نیست.

مهدی باقری نماینده مردم زنجان و عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص انتشار حقوق و دستمزد نمایندگان نیز گفت: حکم کارگزینی تمام نمایندگان حدود ۲۴/۲۵ میلیون تومان است و برای همه ثابت است به جز روسای کمیسیون‌ها و کسانی که مسئولیتی دارند مقداری بیشتر است. غیر آن حقوقی نداریم. اعداد و رقم‌ها ۱۹۰ میلیون و بیشتر واقعیت ندارد.

عباس عبدی نیز به ماجرای هک سایت‌ مجلس اینگونه واکنش نشان داد. 

عبدی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: در ماجرای هک سامانه‌ها یا سایت‌های مجلس بیش از نفوذ، باید به رقابت درون جناحی و راهبرد خالص‌سازی توجه داشت.

پشت‌پرده انتشار لیست حقوق نمایندگان؛ اصلا چرا حالا؟

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=753260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.