• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

ابرخودروی رقیب فراری و لامبورگینی آمد

  • کد خبر : 753308
  • 07 اسفند 1402 - 13:25
ابرخودروی رقیب فراری و لامبورگینی آمد
بی‌وای‌دی از ابرخودروی الکتریکی ۱.۷ میلیون یوانی برای رقیب فراری و لامبورگینی رونمایی کرد.

شرکت خودروسازی بی‌وای‌دی گران‌ترین خودروی خود را ارائه کرد که یک ابرخودروی تمام الکتریکی با کارایی بالا به ارزش ۱.۷ میلیون یوان( ۲۳۳,۴۵۰  دلار) است و در مقابل گزینه‌های گازسوز ارائه شده رقبایی مانند فراری و لامبورگینی قرار گرفته است.

این شرکت در برنامه پخش زنده در شانگهای اعلام کرد که یانگ وانگ U۹ در ابتدا برای بازار چین عرضه خواهد شد. این خودرو می تواند در ۲.۳۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به ۳۰۹.۱۹ کیلومتر در ساعت برسد.

بی‌وای‌دی با پشت سر گذاشتن تسلا در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ به بزرگترین فروشنده خودروهای برقی در جهان تبدیل شد. این شرکت در حالی که بیشتر به دلیل ساخت خودروهای برقی مقرون به صرفه شناخته شده است، مدل‌های لوکس خود را با نام‌های تجاری یانگ‌وانگ و فانگ چنگ بائو(Fang Cheng Bao) به بازار عرضه می‌کند.

با توجه به جنگ قیمتی پس از سال نو چینی در چین، این غول در شنژن بر این باور است که بازاری برای محصولات گران‌قیمت با حاشیه‌های بهتر باقی بماند. سایر خودروهای برقی گران‌قیمت با نام تجاری Yangwang قرار است اواخر امسال در چین عرضه شوند، از جمله یک سدان لوکس که حدود یک میلیون یوان قیمت دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، یانگ وانگ تحویل خودروها را در اواخر نوامبر آغاز کرد. این خودرو تا کنون یک مدل تولیدی دارد که یک وسیله نقلیه لوکس به نام U۸ شناخته می‌شود که ۱.۱ میلیون یوان قیمت دارد. این شرکت تا پایان ژانویه ۳۶۵۳ دستگاه تحویل داده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=753308

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.