• امروز : دوشنبه - ۱۴ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

​۲ تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در استان گیلان افتتاح شد/ بهره‌مندی ساکنان ۱۴ شهر و ۱۹۷ روستای استان از آب تصفیه‌‌شده

  • کد خبر : 730307
  • 26 اسفند 1399 - 12:16
​۲ تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در استان گیلان افتتاح شد/ بهره‌مندی ساکنان ۱۴ شهر و ۱۹۷ روستای استان از آب تصفیه‌‌شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،صبح امروز "حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی" رئیس جمهور دو پروژه تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان و تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر صومعه‌سرا در استان گیلان را با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند. پروژه تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان با دو واحد به ظرفیت تصفیه آب هر واحد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،صبح امروز "حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی" رئیس جمهور دو پروژه تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان و تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر صومعه‌سرا در استان گیلان را با اعتبار ۱۶۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.

پروژه تصفیه‌خانه بزرگ آب گیلان با دو واحد به ظرفیت تصفیه آب هر واحد ۳ مترمکعب در ثانیه و در مجموع ۶ مترمکعب در ثانیه از پروژه‌های افتتاح شده امروز است که با بهره‌برداری از آن در شرایط فعلی ۱۴ شهر رشت، خمام، بندرانزلی، سنگر،‌ سیاهکل، لاهیجان، رودبنه، آستانه‌اشرفیه، لنگرود، کیاشهر، کومله، شلمان، اطاقور و چاف‌و‌چمخاله را با جمعیت تحت‌پوشش یک میلیون و ۸۵۱ هزار نفر و ۱۹۷ روستای واقع در مسیر خط‌ انتقال با جمعیت تحت‌پوشش ۲۰۲ هزار نفر از آب تصفیه‌‌شده بهره‌مند می‌کند.

پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب مسکن مهر صومعه‌سرا در استان گیلان نیز با اعتبار سه میلیارد تومان و ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب در شبانه روز جمعیتی حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.