• امروز : دوشنبه - ۱۴ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Monday - 4 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

سیستم بانکداری و صنعت طلا بیشتر از بیت کوین انرژی مصرف می‌کنند

  • کد خبر : 730504
  • 28 اردیبهشت 1400 - 18:40
سیستم بانکداری و صنعت طلا بیشتر از بیت کوین انرژی مصرف می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،جدیدترین تحقیقات شرکت ارز مجازی گلکسی دیجیتال نشان می‌دهد سیستم سنتی بانکداری و صنعت طلا بیشتر از شبکه بیت کوین انرژی مصرف می‌کنند.  طبق گزارش این شرکت، مصرف برق سالانه بیت کوین ۱۱۳.۸۹ تراوات در ساعت است که شامل تمام فعالیتهای مرتبط با بیت کوین می‌شود. این رقم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیرو نیوز ،جدیدترین تحقیقات شرکت ارز مجازی گلکسی دیجیتال نشان می‌دهد سیستم سنتی بانکداری و صنعت طلا بیشتر از شبکه بیت کوین انرژی مصرف می‌کنند.

 طبق گزارش این شرکت، مصرف برق سالانه بیت کوین ۱۱۳.۸۹ تراوات در ساعت است که شامل تمام فعالیتهای مرتبط با بیت کوین می‌شود. این رقم حداقل دو برابر کمتر از کل انرژی مصرف شده توسط سیستم بانکداری است که سالانه به حدود ۲۶۳.۷۲ تراوات در ساعت در سراسر جهان می‌رسد.

 بخش استخراج ارز مجازی شرکت گلکسی دیجیتال اعلام کرد مصرف انرژی بیت کوین شفاف و محاسبه آن با استفاده از ابزارهای خاص مثل شاخص مصرف برق بیت کوین کمبریج آسان است، است در حالی که ارزیابی مصرف انرژی سیستم سنتی بانکداری و همچنین صنعت طلا آنقدرها هم ساده نیست. این شرکت مصرف برق بخش بانکداری را با جمع آوری مراکز اطلاعات بانکداری شعبه‌های بانک‌ها دستگاه‌های خودپرداز و مراکز اطلاعات شبکه‌های کارتی تخمین زده است.

 در گزارش این شرکت آمده است:«صنعت بانکداری اطلاعات مربوط به مصرف برق را مستقیماً گزارش نمی دهد. سیستم بانکداری خرده فروشی و تجاری نیازمند لایه‌های مختلف پرداخت است در حالیکه بیت کوین تنها پرداخت نهایی را ارائه می‌دهد».

 شرکت گلکسی همچنین مصرف انرژی صنعت طلا را هم با استفاده از اطلاعات مربوط به تولید گازهای گلخانه‌ای در گزارش شورای جهانی طلا محاسبه کرده است. طبق این تحقیق، صنعت طلا سالانه حدود ۲۴۰.۶۱ تراوات در ساعت برق مصرف می‌کند.

 انتهای پیام/راشا تودی

لینک کوتاه : https://eghtesadmosbat.ir/?p=730504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.